نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 15:04

تمام محورهای مواصلاتی خراسان رضوی بازگشایی‌ شده است

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: تمام محورهای مواصلاتی این استان که شب گذشته به دلیل بارش برف و برودت هوا مسدود شده بود از صبح امروز بازگشایی‌شده و تردد در جریان است.

سرهنگ حسین شیر مست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: تمام محورهای مواصلاتی این استان همچون قوچان-درگز، درگز-کلات، کلات-مشهد، مشهد-تربت‌حیدریه و... که شب گذشته به دلیل بارش برف و برودت هوا مسدود شده بود از صبح امروز بازگشایی‌شده و تردد در جریان است. 

وی با یادآوری اینکه در تمام محورهای مواصلاتی با یخ‌زدگی مسیر روبرو هستیم، افزود: رانندگان وسایط نقلیه باید با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کرده و ضمن رعایت فاصله طولی با وسایل نقلیه دیگر، حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند. 

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی بیان کرد: اگر وسیله نقلیه‌ای در طول مسیر دچار نقص فنی یا تصادف شد باید وسیله را از مسیر سواره‌رو به قسمت امن هدایت کنند تا نیروهای امدادی و خدماتی در سریع‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند. 

شیرمست تصریح کرد: رانندگان وسایط نقلیه ضمن همراه داشتن الزامات سفر همچون زنجیر چرخ، باک پر از بنزین و وسایل گرمایشی، پیش از عزیمت به محورهای مواصلاتی این استان از طریق سامانه راهداری یا فوریت‌های پلیسی از وضعیت راه‌ها و جاده‌های استان باخبر شوند. 

پایان پیام / ٧٠٠۴٣

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659056

مهمترین اخبار ایران و جهان: