نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 09:58

دستگیری سارق معتاد با ۴۶ فقره سرقت در دامغان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یک سارق معتاد به مواد مخدر صنعتی با اعتراف به ۴۶ فقره سرقت سیم و کابل در شهرستان دامغان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد در حوزه شبکه‌های برقی و مخابراتی شهر دامغان، با توجه به نارضایتی‌های ایجادشده در سطح شهر موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه و فنی پلیسی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس و استفاده از منابع و مخبرین موفق شدند این سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق را شناسایی و وی را حین فروش سیم‌های سرقتی با تجهیزات و لوازم کار دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: در بازجویی‌های پلیس، متهم اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی را به‌عنوان انگیزه اعمال مجرمانه خود اعلام و به ۴۶ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد، که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و پس از تعیین قرار وثیقه روانه زندان شد.

موقوفه‌ای تأکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه مورد مشکوک را از این طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا خادمان آنان در مجموعه انتظامی استان سمنان در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی موضوع اقدام کنند و نتیجه آن را به سمع و نظر مردم برسانند.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620212

مهمترین اخبار ایران و جهان: