نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 11:51

راهداری نوروزی از ۲۰ اسفندماه در گلستان آغاز می شود

گرگان- سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: طرح راهداری نوروزی از ۲۰ اسفندماه در گلستان شروع شده و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیم اصغری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طرح راهداری نوروزی از ۲۰ اسفندماه شروع و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و این اقدامات موجب ایجاد جاده‌ای امن برای کاربران جاده‌ای و تسهیل در عبور و مرور می‌شود.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: مهمترین محور فعالیت‌های راهداری قبل از سفرهای نوروزی، ایمن سازی، زیباسازی و منظرآرایی راه‌ها است.

به گفته وی، آشکارسازی و ایمن سازی دوربرگردان‌ها و نقاط مستعد تصادف، رفع خاموشی در محل بریدگی‌ها، احیای خط کشی راههای استان با اولویت محورهای پر تردد و مسافرپذیر، لکه گیری، رفع وضعیت نامناسب گاردریل ها، پاکسازی حاشیه راه‌ها، رفع افتادگی شانه و همچنین هدایت دستفروشان به نقاط امن از موارد مهم دیگر است.

اصغری از مجموعه عوامل ستادی و شهرستانی راهداری استان خواست که ظرف این مدت باقیمانده اقدامات راهداری را با برنامه ریزی مناسب و به صورت ویژه و با حداکثر توان و امکانات در اختیار برای سفرهای نوروزی در راه‌ها انجام دهند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044156

مهمترین اخبار ایران و جهان: