نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 11:41

سفر وزیر آموزش و پرورش به جنوب استان اردبیل

خلخال - وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه به استان اردبیل به مناطق جنوبی این استان سفر کرد تا در جریان روند آموزشی و پرورشی در خلخال و کوثر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سفر کاری وزیر آموزش و پرورش در حالی به استان اردبیل انجام می‌شود که در سه ماه اخیر این دومین سفر وزیر آموزش و پرورش به استان اردبیل است که در بازدید و افتتاح برخی پروژه‌های عمرانی مدرسه سازی و همچنین حضور در جلسات شورای آموزش و پرورش انجام شده است.

سفر امروز وزیر آموزش و پرورش به استان اردبیل با هدف حضور در مناطق جنوبی استان انجام شده که در خلخال قرار است یوسف نوری چمن مصنوعی خلخال را افتتاح و از اردوگاه دانش آموزی بازدید کند.

وزیر آموزش و پرورش با حضور در شورای آموزش و پرورش خلخال در جریان آخرین وضعیت مصوبات و تحولات نظام تعلیم و تربیت قرار می‌گیرد و قرار است در این جلسه پای صحبت اعضای شورای آموزش و پرورش خلخال بنشیند.

تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی و حضور در برخی مراسمات و آئین‌های مرتبط در این شهر از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در خلخال خواهد بود.

یوسف نوری در سفر به کوثر نیز افتتاح چمن مصنوعی را در این شهر انجام داده و در جلسه شورای آموزش و پرورش حاضر می‌شود

به احتمال زیاد وزیر سفر چندین ساعته نیز به مشگین شهر انجام داده و در بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و احداث واحدهای آموزشی در این شهرستان با مسئولان این شهرستان نیز دیدار خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052212

مهمترین اخبار ایران و جهان: