نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 02:55

جبهه مقاومت آرامش را اسرائیل غاصب را بگیرد

امام جمعه بروجرد گفت: جبهه مقاومت باید هرچه زودتر اسرائیل را به آتش بکشد و پاسخ کوبنده‌ای به رژیم صهیونیستی بدهد.

به گرارش خبرنگار فارس از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی غروب چهارشنبه در اجتماع مردم بروجرد در حمایت از مردم غزه که در میدان غزه برگزار شد، گفت: جبهه مقاومت نباید اجازه دهد اسرائیل در آرامش باشد و ورود رئیس جمهور آمریکا  به اسرائیل نباید با آرامش همراه باشد.

وی اظهار داشت: مسلمانان جهان طاقت و توان شان تمام شده و  سران جبهه مقاومت باید پاسخ محکمی به رژیم اسرائیل بدهد.

امام جمعه بروجرد گفت: درایت مقام رهبری در برخورد با موضوع فلسطین قابل احترام است، انتظار داریم جبهه مقاومت درسی فراموش نشدنی به اسرائیل بدهند‌.

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد نیز در این مراسم گفت: جنایات صهیونیست‌ها  قلب جهان اسلام را به درد آورده است، دل‌های مسلمانان جهان پر از نفرت و خشم علیه صهیونیست‌ها  است.

مسلم مرادی افزود: شکست آنان در عملیات طوفان الاقصی باعث شده این چنین کودکان و زنان و مردان بی گناه را به خاک و خون بکشند.

وی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی ثابت کرد فلسطین در دلهای مسلمانان جهان جای دارد، ارتش اسرائیل قابل شکست است و هیمنه نظامی و اطلاعاتی اسرائیل یک ساخته هالیوودی بیشتر نیست.

وی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی  ثابت کرد که کشورهای مرتجع عرب و آل سعود دیگر نمی توانند روابط خود را با اسرائیل عادی سازی کنند.

فرماندار بروجرد گفت: امروز به سازمان‌های بین المللی و سران بی عرضه کشورهای عرب و اتحادیه خائن عرب امید نیست، امید ملت فلسطین به ملتهای آزاده جهان است.

مرادی افزود: به فرموده رهبری اسرائیل نابود است و شاهد آن خواهیم بود، امروز با حمایت مقتدرانه نظام اسلامی ایران و رهبری مقام ولایت جبهه مقاومت پیروز است و ریشه ظلم صهیونیسم جهانی از بیخ و بن کنده خواهد شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543112

مهمترین اخبار ایران و جهان: