نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 22:16

برگزاری ششمین یادواره سردار علی ییلاقی در بهشهر با حضور لاله های آسمانی

ششمین یادواره سردار علی ییلاقی در بهشهر با حضور هشت شهید گمنام با حضور مردم شهید پرور بهشهر، مسوولان استانی و شهرستانی و مسوولان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، امشب در فضایی معنوی و در شب و روزهایی که با گمنامان زمینی و آشنایان آسمانی وداع می کنیم، ششمین یادواره سردار علی ییلاقی در بهشهر با حضور ۸ شهید خوشنام وطن با حضور مردم شهید پرور بهشهر، امام‌جمعه بهشهر و مسولان استانی و شهرستانی و مسوولان نظامی و انتظامی و خانواده شهدا برگزار شد.

این مراسم با حضور شهدایی از تبار گنامان برگزار شد که در گمنامی خوشنام شدند و امشب در میان شور، عشق و ناله به جمع مردم بهشهر آمدند و در سالگرد سردار شهید علی ییلاقی، مهمان ما شدند و همه ما به دعوت شهدا آمدیم.

سردار ییلاقی برادر سردار شهید ییلاقی در سخنانی اظهار کرد: استان مازندران، استان لشکر خط شکن ۲۵ کربلا مقدم سردار تنگسیری از فرماندهان ارزشمند سپاه‌پاسداران که از مالک اشتر رهبر ما در خطه دریا هستند به جمع شهدایی خیر مقدم داریم.

وی افزود: مازندران رزمندگان دریادلی دارد که در عملیات آبی و خاکی و دریایی خط شکن بودند.

سردار ییلاقی گفت: امروز هم  نوجوانان و جوانان امروز و دیروز در خدمت شما هستیم و هر کجا جبهه علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا و استکبار هست ما آماده ایم به برکت خون شهدا تا رهرو راه شهدایمان باشیم.

در این مراسم رونمایی رویداد "من یک پاسدار اسلام هستم"  برگزار شد که این رویداد برای جمع آوری آثار هنری و خاطرات و عکس های سردار ییلاقی است‌.

 

 

پایان پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598256

مهمترین اخبار ایران و جهان: