نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 00:17

هسته های مقاومت در اقصی نقاط دنیا گسترش یافته است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز هسته های مقاومت در اقصی نقاط دنیا شکل گرفته و جبهه مقاومت اکنون قوی تر از هر زمانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، سردار رحیم نوعی‌اقدم در یادواره شهدای شهرستان تاکستان که عصر امروز در سالن ۱۵ خرداد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم در جمهوری اسلامی ایران، ولی نعمت و دلیل مشروعیت نظام هستند و بر همین اساس امام راحل نیز خود را خادم مردم می‌دانست.

وی افزود: مردم صاحبان انقلاب و نظام هستند و طی ۴۴ سال گذشته و در سخت ترین شرایط، مردم پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن ایستاده‌اند و به همین منظور مسوولان در هر مقام و لباسی خدمتگزار ملت هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اذعان کرد: امام‌ خمینی(ره) با قیام تاریخی خود به نظام سلطه و طاغوت پشت کرد و با همراهی مردم و پیوند ناگسستنی امام امت به پیروزی جبهه حق بر باطل کمک کرد.

سردار نوعی اقدم، ظهور انقلاب اسلامی را در شرایط دوقطبی نظام شرق و غرب یادآور شد و تصریح کرد: در نیم قرن اخیر ضلع سوم قدرت با محوریت جمهوری اسلامی ایران در دنیا شکل گرفته در حالی که نظام مرسوم شرق و غرب تاب تحمل چنین قدرتی را نداشته و همواره در فکر ضربه زدن به این نظام نوپا بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در ۴۴ سال گذشته بدون وابستگی به شرق و غرب روی پای خود ایستاد، گفت: آمریکایی‌ها در این مدت با از دست دادن نفوذ خود در ایران همواره به دنبال تحقیر ملت ما و شکست آن بودند و دوست دارند ایران قوی ما به دوره ذلت‌بار شاهنشاهی برگردد.

همرزم سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست های داعش اضافه کرد: آمریکا تلاش می‌کند ایران را به دوران خفت‌بار شاهنشاهی برگردانند تا ملت ما اراده خود را در استقلال و عزت کشور از دست بدهند.

سردار نوعی اقدم خاطرنشان کرد: به دلیل ذات پلید آمریکا، امام راحل و مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که هرگونه مذاکره با آمریکا بیهوده است و نباید به این دولت استعماری اعتماد کرد. آمریکایی‌ها با موجودیت ما مشکل دارند چون تنها کشوری که امروز در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستاده، ملت رشید ایران است.

وی عنوان کرد: ۴۴ سال است که از جمیع جهات در حصر آمریکا و دولت‌های غربی قرار گرفته‌ایم و در سخت‌ترین شرایط تحریم و فشار غرب پیروز میدان بوده و همواره نصرت الهی را به عینه مشاهده کرده‌ایم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تحلیل وقایع روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: استکبار با تحریک خلق تجزیه‌طلب عرب، کرد، بلوچ و... در آن سال ها سعی کرد تا کشور ما را تضعیف کند و در پی آن با ترور هزاران انسان بیگناه از ملت ایران انتقام گرفت.

همرزم سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریستهای داعش تصریح کرد: با شروع جنگ تحمیلی که با اجماع جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران همراه بود، صدام فریب خورده سعی کرد قدرت‌نمایی عاریتی خود را به رخ بکشد اما با فرمان امام و غیرت جوانان این توطئه نیز خنثی شد. با حضور جوانان عزتمند و غیرتمند، 36 کشور حامی صدام نه تنها پیروز میدان نشدند بلکه ما در این جنگ نابرابر قدرت و صلابت خود را نشان دادیم.

سردار نوعی اقدم، هوشیاری مقام معظم رهبری در شناخت و اقدام به موقع برای خنثی کردن نقشه آمریکا در حمله به ایران را یادآور شد و تصریح کرد: با وجود اینکه افغانستان و عراق در این مقطع مورد هجمه قرار گرفتند اما آمریکا قدرت حمله به ایران را پیدا نکرد و ما توانستیم این توطئه را به موقع خنثی کنیم.

وی افزود: بعد از انسداد مرزها در نفوذ القاعده و طالبان، این بار غرب سعی کرد گروه ضدانسانی داعش را راهی سرزمین‌های اسلامی کند که عقبه این گروهک ضدانسانی نیز اجماع جهانی بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: خود غربی‌ها با هدف ضربه زدن به حکومت‌های اسلامی به داعش کمک کردند اما با هوشیاری جمهوری اسلامی ایران و مجاهدانی همچون حاج قاسم سلیمانی این نقشه استکبار نیز با ناکامی روبرو شد. غرب با وعده خلافت و گستردگی جغرافیایی به داعش فرصت میدان‌داری داد تا آرزوی تسلط بر نیل تا فرات را تحقق بخشد.

سردار نوعی‌اقدم عنوان کرد: آمریکایی‌ها در نبرد تمام عیار در سوریه و عراق در برابر نیروهای جبهه مقاومت شکست حقارت‌باری را تجربه کردند تا قدرت نوظهور جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت جهانی را به نقطه تسلیم بکشاند.

وی دروغ روسای جمهور آمریکا را در تبیین موضوع «تمام گزینه‌ها روی میز است» یادآور شد و بیان کرد: هر چند روسای جمهور احمقی همچون ترامپ سه بار دستور حمله به ایران را داد اما پنتاگون با آن مخالفت کرد چرا که در دکترین نظامی آمریکا به صراحت آمده است که آمریکایی‌ها بدون شناخت استعداد نظامی طرف مقابل وارد میدان نمی‌شوند. ایرانیان بدانند آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت حمله به ایران را ندارند چرا که امروز کشور ما قدرتمند و باصلابت است.

این فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به تاثیرات عملیات طوفان الاقصی در معادلات منطقه، اظهار کرد: در این عملیات فقط دو سه گردان قسام با پاراگلایدر به ارتش اسرائیل حمله و ضربات سنگینی به دشمن وارد کردند و کمر ارتش صهیونیستی را شکستند.

همرزم سردار سلیمانی در جبهه نبرد با تروریست های داعش ادامه داد: امروز هسته های مقاومت در اقصی نقاط دنیا شکل گرفته و جبهه مقاومت اکنون قوی تر از هر زمانی است.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه راه انقلاب اسلامی راه حق و درست است و نباید تردید به خود راه دهیم، گفت: دکترین دفاعی مقاومت این است که برای پیروزی می جنگد و شهادت هم برای ما پیروزی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603112

مهمترین اخبار ایران و جهان: