نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 12:27

فرمانده سپاه کربلا: شهدای رسانه رسالت زینبی داشتند

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه شهدای عرصه رسانه رسالت زینبی در تبیین آرمان‌های اسلام و انقلاب داشتند، گفت: : در زمانی که همه تلاش‌ها به دنبال سکوت خبری در زمینه دفاع از حرم و روایت درست صحنه‌های ایثار و شهادت بودند، ولی این شهدا با ایثار جان خود در میدان و در صحنه دفاع توانستند آنچه که تحت عنوان روایت‌های واقعی دفاع مقدس و دفاع از حرم و صحنه‌های واقعی دفاع از انقلاب و ارزش‌های جنگ را به تمام مردم برسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سردار سیاوش مسلمی امروز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه در چهارمین یادواره شهدای رسانه کشور و گرامیداشت ۷۱ شهید خبرنگار غزه که در دانشگاه آزاد اسلامی بابل درحال برگزاری است، اظهار کرد: نباید راه و مسیر شهدا را گم کنیم، شهدایی که امروز هر چه از عزت و امنیت، آرامش و سلامت در جامعه به برکت وجود آنهاست.

وی افزود: امروز این مراسم به نام و یاد شهدای رسانه درحال برگزاری است، شهدایی که رسالت زینبی داشتند و روایت‌کننده معارف دفاع مقدس و آنچه که در سرزمین‌های مقاومت می‌گذشت را عهده‌دار بودند.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: در زمانی که همه  تلاش‌ها به دنبال سکوت خبری در زمینه دفاع از حرم و روایت درست صحنه‌های ایثار و شهادت بودند، ولی این شهدا با ایثار جان خود در میدان و در صحنه دفاع توانستند آنچه که تحت عنوان روایت‌های واقعی دفاع مقدس و دفاع از حرم و صحنه‌های واقعی دفاع از انقلاب و ارزش‌های جنگ را به تمام مردم برسانند.

مسلمی با بیان اینکه این شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: در واقع رسالتی را که شهدای خبرنگار برای اسلام و انقلاب عزیز داشتند، رسالتی ویژه و تخصصی بوده است.

وی ادامه داد: امروز دور هم جمع شدیم تا با بهره‌گیری از روح بلند و ملکوتی شهدای عزیز تجدید پیمان دوباره‌ای با شهدا کنیم؛ شهدای عزیزی که ما همیشه در راه شما و آرمان‌هایی که شما ترسیم کردید هستیم و خواهیم ماند.

فرمانده سپاه کربلا با تقدیر از اصحاب رسانه که در تمام رویدادها و حوادث در جنگ نرم  دشمنان که روز و شب به راه انداختند ایستادگی می‌کنند و در کنار ما هستند، گفت: رسانه‌ها همیشه پای این انقلاب بودند که این همه تلاش جای تقدیر داریم.

مسلمی با اشاره به اینکه مازندران، استان یادواره‌ها است، یادآور شد: بیش از ۴ هزار یادواره در طول سال گذشته برگزار کردیم که ۲هزار یادواره در مدارس استان و ۲هزار یادواره در سطح استان برگزار شد که برگزاری این مراسم‌ها معنا و پیامی دارد که مردم استان همیشه و همچنانی که در دفاع مقدس ثابت کردند با انقلاب هستند با برگزاری این یادواره‌ها اعلام می‌کنند ما همیشه با شهدا هستیم و خواهیم ماند.


پایان پیام/۸۶۰۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603556

مهمترین اخبار ایران و جهان: