نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 19:56

سارقان 60 فقره سرقت از شبکه برق هوایی شهر اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سرقت سیم برق و کابل شبکه برق هوایی در شهر اصفهان در عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به 60 فقره سرقت خبر داد.

حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق هوایی در شهر اصفهان که منجر به قطعی برق منازل و بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود موضوع دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم، سرنخ‌های موجود در محل‌ها را جمع آوری و با  بهره‌گیری از تخصص، تجربه و ابزارهای هوشمند خود در نهایت موفق شدند هویت باندی ۳ نفره از سارقان در حرکت که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورند.

ترکیان گفت: پس از شناسایی متهمان این افراد در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و در کمترین زمان مخفیگاه آنان مشخص و پس از محاصره این مکان در یک عملیات ضربتی هر ۳ نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به کشف ۷۰۰ کیلوگرم سیم و کابل برق و ۲ عدد قیچی با دسته عایق و یک دستگاه خودرو دارای سیستم دودزا در بازرسی از محل بیان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۶۰ فقره سرقت از شبکه برق هوایی شهر اصفهان اقرار کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که سیم‌های مسروقه را به یک مالخر می‌فروختند، که با اقدامات تخصصی کارآگاهان مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و با تکمیل شدن تحقیقات تمام متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576856

مهمترین اخبار ایران و جهان: