نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 13:51

قطع همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران با سایت طاقچه

در پی انتشار تصویری از کشف حجاب برخی از کارمندان سایت طاقچه در فضای مجازی، خانه کتاب و ادبیات ایران، در نامه‌ای رسمی از قطع همکاری این موسسه با سایت طاقچه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ به دنبال انصراف برخی از ناشران از همکاری با پلتفرم طاقچه که در پس انتشار تصویری از کشف حجاب برخی از کارمندان این موسسه انجام شد،‌ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نیز با ارسال نامه‌ای رسمی به مدیریت سایت طاقچه، قطع همکاری این مجموعه فرهنگی با سایت طاقچه را اعلام کرد. در متن این نامه آمده است:

«مدیریت محترم سایت طاقچه

سلام علیکم

نظر به تصاویر منتشرشده هنجارشکنانه همکاران شما در فضای مجازی و کشف حجاب علنی برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران که مصداق واقعی از ترویج بی‌حجابی در مقابل قانون و نیز موجب هتک حرمت فرهنگ ایرانی و اسلامی شده است، از سوی دیگر با توجه به عدم موضع‌گیری در مقابل این اقدام ناشایست، بدینوسیله موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پایان همکاری خود را با آن شرکت اعلام می‌کند. همچنین لازم است منشورات متعلق به این موسسه از درگاه فروش آن سکو حذف شود. 

امید است استفاده از شرایط کسب‌وکار که با تقدیم هزاران شهید در این نظام مقدس فراهم شده است، با احترام به قوانین همراه گردد.»

هم‌چنین صبح امروز نیز برخی دیگر از ناشران از جمله،‌ انتشارات سمت، نشر شاهد، انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم، دانشگاه امام صادق(ع)، مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی، تلاوت آرامش و کانون مساجد با انتشار نامه‌هایی به صف تحریم‌کنندگان اپلیکشن طاقچه پیوستند. 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1415812

مهمترین اخبار ایران و جهان: