نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 18:02

۵ پروژه مسکن ملی در جهرم فعال است

جهرم-نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: ۶۸۸ واحد مسکونی در پنج پروژه مسکن ملی جهرم در حال اقدام است‌.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی عصر یکشنبه در نشست کارگروه‌های عمرانی و مسکن شهرستان جهرم گفت: بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه‌های مختلف در شهرستان جهرم فعال است.

نماینده مردم جهرم در مجلس افزود: پروژه بزرگراه جهرم به لار برای همه مسئولین در اولویت است و برای تکمیل این مسیر به صورت مستمر پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تزریق منابع مالی به این پروژه در سطح کشور نسبت به سالیان گذشته بهتر شده است، خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی، پروژه‌های عمرانی شهرستان جهرم معطل نمانده و به تعطیلی کشانده نشده است.

رضایی کوچی اظهار کرد: بحث تخصیص سوخت به پروژه‌ها بسیار مهم بوده و به وزارت نفت و شرکت پخش و پالایش فراورده‌های نفتی تاکید کرده‌ایم که هیچ پروژه‌ای به دلیل کمبود سوخت نباید تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال کاهش نرخ سود بانکی در حوزه ساخت مسکن مخصوصاً برای جامعه هدف با دهک‌های پایین هستیم، گفت: نرخ سود بانکی باید کاهش و شهرداری‌ها نیز هزینه‌های پروانه را کاهش دهند.

رضایی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۶۸۸ واحد مسکونی در پنج پروژه مسکن ملی جهرم در حال اقدام است‌، عنوان کرد: برخی از واحدها ساخته شده و یا در حال احداث است و برخی نیز در حال شروع عملیات عمرانی است.

وی گفت: در شهر جهرم هم باید زمین‌های بیشتری برای پروژه‌های مسکن ملی تأمین شود و هم ساخت شهر جدید نیز با جدیت دنبال شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1418612

مهمترین اخبار ایران و جهان: