نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 23:52

طرح فتح ۳ در سمنان اجرا شد/ دستگیری ۷۲ سارق

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح فتح سه در استان خبر داد و گفت: دستگیری ۷۲ سارق و مالخر در زمره بخش‌های این طرح بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان از اجرای طرح فتح سه برای مقابله با جرایم در استان خبر داد و ابراز کرد: در این طرح ۷۲ سارق و مالخر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه تأمین و ارتقا امنیت و آرامش در جامعه محور اصلی این طرح است، تاکید کرد: پنج باند سارقان حرفه‌ای در مدت اجرای طرح طی سال جاری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش ۱۵ درصدی سرقت در استان خبر داد و گفت: افزایش ۱۰ درصدی کشف پرونده‌های سرقت در طرح فتح سه نسبت به طرح رعد دو، محقق شده که نشان از تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی می‌دهد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه ۴۲۸ کیلوگرم مواد مخدر در این طرح در سراسر استان کشف شد، گفت: ۱۵۸ نفر در این ارتباط دستگیر و ۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت ضبط شد.

وی از دستگیری و فروپاشی چهار باند اراذل و اوباش در استان سمنان که برای مردم مزاحمت‌هایی را ایجاد کرده بودند، طی اجرای طرح فتح سه خبر داد و گفت: ۱۴ قبضه اسلحه جنگی و شکاری از این افراد کشف شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1374112

مهمترین اخبار ایران و جهان: