نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 08:33

شهرستان چالدران روز چهارشنبه میزبان استاندار آذربایجان‌غربی است

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار از سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان چالدران خبر داد و گفت: آقای معتمدیان به همراه معاونین و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه میهمان مردم چالدران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی رزازی مشاور استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از استقبال گرم و صمیمی مردم و مسئولان شهرستانهای استان  در سفرهای شهرستانی مقام عالی استان، گفت: در ادامه سفرهای شهرستانی و بررسی روند اجرای مصوبات سفر ها، استاندار آذربایجان غربی با حضور در شهرستان چالدران  و با بازدید های میدانی از مناطق مختلف این شهرستان، ضمن بررسی مسائل و مشکلات  ، روند اجرای مصوبات سفر قبلی به این شهرستان را بررسی خواهند کرد.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: دیدار با اقشار مختلف مردم ، بازدید از روند اجرای پروژها ی های مختلف در استان از جمله برنامه سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان چالدران خواهد بود.

رزازی ادامه داد: هم استانی های ساکن در شهرستان چالدران که تقاضای  ملاقات با استاندار آذربایجان‌غربی و معاونین ایشان را دارند  می توانند با تماس با شماره تلفن ۱۱۱ درخواست ملاقات خود را ثبت کنند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442956

مهمترین اخبار ایران و جهان: