نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 11:01

پیگیری اردوی آسیایی تیم ملی واترپلو در صربستان و گرجستان

تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی واترپلو که حدود سه هفته پیش در تهران میزبان تیم دوم صربستان بود قرار است مرحله دوم این اردوی مشترک را به میزبانی صرب ها برگزار کند. به همین منظور این تیم چهارشنبه هفته جاری عازم بلگراد می شود.

مهدی پنام تاش سرمربی تیم ملی واترپلو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این اعزام با ۱۸ بازیکن انجام خواهد شد در مورد برنامه پیش بینی شده برای آن توضیح داد و گفت: قرار است در مجموع ۱۲ روز در صربستان اردوی آماده سازی داشته باشیم. چند روز ابتدایی در بلگراد خواهیم بود و در تورنمنتی با حضور تیم های باشگاهی صربستان شرکت می کنیم. سپس تمرینات‌مان را در یکی از دیگر شهرهای نزدیک به بلگراد ادامه می‌دهیم.

وی تصریح کرد: اردوی صربستان برای ۱۲ روز پیش بینی شده است. در مجموع حدود ۱۰ دیدار تدارکاتی در این اردو خواهیم داشت که فکر می کنم تاثیر زیادی روی آمادگی ملی پوشان و شناسایی نقاط ضعف آنها داشته باشد.

به گفته مهدی پنام تاش، تیم ملی واترپلو پس از بازگشت از صربستان یک هفته در تهران اردو خواهد داشت سپس عازم گرجستان می شود تا اردوی مشترکی هم با تیم ملی این کشور داشته باشد.

وی گفت: سفر به گرجستان برنامه پیشنهادی جدید برای تیم ملی واترپلو است که اگر مشکلی در اجرای آن ایجاد نشود می تواند کمک زیادی به کسب میزان آمادگی لازم برای تیم ملی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی واترپلو تاکید کرد: سفر به گرجستان با ۱۴ بازیکن انجام می شود. بعد از اتمام این اردو ترکیب ۱۳ نفره برای بازی های آسیایی مشخص می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437712

مهمترین اخبار ایران و جهان: