نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 10:06

همایش تشکل‌های مردم نهاد، جهادی و مراکز خیریه قزوین برگزار می شود

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: همایش تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی و مراکز خیریه در روز ۲۲ مرداد ماه به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد خورشیدی در نهمین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد استان قزوین که صبح امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت پاسداشت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی همایش تشکل‌های استان قزوین با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و همچنین میزگرد تخصصی پرسش و پاسخ دستگاه‌های ذی‌ربط در روز ۲۲ مرداد در سالن اجتماعات موسسه ایثار اردوگاه شهید رجایی جهان آباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط بین دستگاه ها و مجموعه های مردمی افزود: این همایش و میز گرد تخصصی با هدف تبیین رویکرد ادارات کل بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پروش و دانشگاه علوم پزشکی استان، نسبت به تعامل و همکاری با سازمان‌های مردم نهاد و پاسخگویی به سوالات این مجموعه ها در راستای حل مسائل و مشکلات آنها برگزار خواهد شد.

گفتنی‌ است؛ در این جلسه درخواست تاسیس دو سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بررسی و با رای مثبت اعضا با تاسیس آن ها موافقت شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437756

مهمترین اخبار ایران و جهان: