نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 19:32

مسابقات دانش آموزان ابتدایی کشور در اردبیل پایان یافت

اردبیل- سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی سراسر کشور در اردبیل و در دو رشته فوتسال و والیبال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مسابقات که آئین اختتامیه آن عصر چهارشنبه در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار شد، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از همراهی دانش آموزان، مربیان، داوران و ناظران این دوره از مسابقات اظهار کرد: اردبیل میزبانی شایسته‌ای را در این دوره از مسابقات نشان داد.

اکبر دهقانی نیا خاطرنشان کرد: از چهار روز پیش مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی در اردبیل با پذیرش دانش آموزان، مربیان و سرپرستان تیم‌ها آغاز شد تا در مجموع در رشته والیبال ۲۴ تیم و فوتسال نیز ۲۵ تیم باهم رقابت کنند.

وی گفت: در رشته والیبال مسابقات تا آخر وقت امروز با مشخص شدن تیم‌های قهرمان معرفی خواهند شد اما در رشته فوتسال تیم گلستان با غلبه بر اردبیل توانست در جایگاه نخست قرار گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: تیم‌های اردبیل و گلستان فینال مسابقات فوتسال دانش آموزان سراسر کشور را برگزار کردند که در ضربات پنالتی تیم گلستان حریف خود را شکست داد تا مقام قهرمانی را به دست آورد.

دهقانی نیا بیان کرد: تیم‌های اردبیل و خراسان رضوی در رده‌های دوم و سوم رشته فوتسال قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در والیبال ۸ نفر بازیکن به همراه سرپرست و مربی و در فوتسال ۱۰ بازیکن به همراه سرپرست و مربیان در این مسابقات حاضر شدند که در چهار روز گذشته در ۶ سالن ورزشی باهم رقابت کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: شرایط مناسبی را در میزبانی از تیم‌های ورزشی در اردبیل شاهد بودیم و از ۲۱ مرداد ماه نیز با پذیرش دانش آموزان دختر مسابقات ورزشی آغاز خواهد شد.

دهقانی نیا خاطرنشان کرد: این مسابقات در چهار سالن تا ۲۵ مرداد ادامه خواهد داشت تا در مسابقات ورزشی دختران در دو رشته فوتسال و والیبال تیم‌های منتخب معرفی شوند.

وی گفت: تمام تلاش ما بر این بود تا در این دوره از مسابقات شرایط مناسبی را برای دانش آموزان برگزار کنیم که این مسابقات بیش از آنکه جنبه رقابتی داشته باشد شرایط جشنواره‌ای به خود گرفته و جای سالم تربیتی و فرهنگی در کنار این رقابت‌ها ایجاد شده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434456

مهمترین اخبار ایران و جهان: