نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 20:29

جزئیات عملیات ضدصهیونیستی در دره رود اردن

در عملیات مقاومتی یکی از فلسطینیان در منطقه اغوار یک نظامی صهیونیست زخمی شد و مجری عملیات نیز به‌دست نظامیان رژیم صهیونیستی به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، عصر امروز یکی از مبارزان فلسطینی در منطقه اغوار که چند شهرک صهیونیستی را دربر می‌گیرد، به انجام عملیات ضدصهیونیستی اقدام کرد.

در این عملیات ضدصهیونیستی، یک مبارز فلسطینی در منطقه اغوار اقدام به تیراندازی هوایی ۳ گلوله توسط یک هفت‌تیر نمود و از محل عملیات گریخت.

پس از پیگرد این مبارز فلسطینی توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، در روستای الزبیدات، میان نظامیان صهیونیست و این مبارز فلسطینی تبادل آتش صورت گرفت.

در نتیجه این تبادل آتش یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد و جوان فلسطینی که این عملیات ضدصهیونیستی را انجام داده بود به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی تایید کرد که جوان فلسطینی به شهادت رسیده در روستای الزبیدات، همان کسی است که عملیات مقاومتی اغوار را به انجام رسانده است.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در واکنش به این عملیات گفت: این عملیات شهادت‌طلبانه که توسط یکی از جوانان قهرمان در اغوار اشغالی به انجام رسید، پاسخی به جنایات اشغالگران در حق ملت ما و به ویژه جنایت اخیر آنان در حق زنان فلسطینی در الخلیل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487112

مهمترین اخبار ایران و جهان: