نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 10:34

قدردانی توانیر از توزیع برق استان سمنان

مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به دلیل اقدامات این شرکت در انجام مأموریت‌های ملی ابلاغی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر، از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به دلیل اقدامات این شرکت در انجام مأموریت‌های ملی ابلاغی قدردانی کرد.

در بخشی از متن پیام تقدیر محمدعلی اکبری، مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌المللی توانیر خطاب به سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تصریح شده است: بدین‌وسیله از حمایت و همراهی جنابعالی در خصوص انجام مأموریت‌های ملی ابلاغی به نحو احسن و عملکرد شایسته مجموعه روابط عمومی آن شرکت، سپاس و قدردانی می‌کند.

در ادامه این پیام آمده: امید است در سایه همکاری و تعامل همیشگی تمامی ارکان صنعت برق، شاهد هم‌افزایی، رشد و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ مدیریت مصرف برق مردم عزیز کشورمان باشیم.

در این ابلاغ، ۲ عدد نمایشنامه رادیویی و سه مورد ویدئوکست با موضوعات بازخورد تأمین انرژی پایه‌دار مشترکان خانگی، دمای آسایش، طرح‌های تشویقی ویژه مشترکان کشاورزی و خانگی و مدیریت بار سرمایشی متناسب با اقلیم تهیه که برخی از آن‌ها به صورت کشوری نیز منتشر شده است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499212

مهمترین اخبار ایران و جهان: