نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 21:52

استاندار ایلام: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهداست

استاندار ایلام گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم راه شهدا را دنبال کنیم چرا که امنیت و آرامش امروز مردم مرهون خون پاک شهداست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنج‌شنبه ۶ مهرماه در آیین مهمانی لاله‌ها هم‌زمان با هفته‌ی دفاع مقدس که در گلزار شهدای صالح‌آباد برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس گفت: هفته‌ی دفاع مقدس را خدمت همه‌ی ایثارگران و رزمندگان تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه همچنین ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی وحدت نیز افزود: این مکان مقدس است چرا که این مکان مزار شهدای والامقام و عزیز است. شهدا برای صیانت از اسلام، کشور، قرآن و ناموس مملکت به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند که ایران اسلامی سربلند و پیروز شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: علی‌رغم همه‌ی تحریم‌ها و فشارهای ناجوانمردانه‌ی دشمن در طول ۸ سال دفاع مقدس و با وجود پشتیبانی ۴۳ کشور و دشمنان داخلی از رژیم بعث و با بهره‌گیری از همه‌ی ساز و کارها، اما با کمک خداوند متعال و اخلاص جوانان؛ پیروز جنگ، جمهوری اسلامی ایران بود. 

وی اضافه کرد: ایمان و استقامت رزمندگان، اعتلای ارزش‌های دینی و وحدت بین نیروهای مسلح، شاه‌کلید موفقیت پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ ۸ ساله بود. 

بهرام‌نیا  آرمان و اهداف مقدس شهیدان را ایران مقتدر و اعتلای فرهنگ ناب محمدی(ص) ذکر کرد و گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم راه شهدا را دنبال کنیم چرا که امنیت و آرامش امروز مردم مرهون خون پاک شهداست. 

وی با اشاره به تدابیر حکمیانه‌ی مقام معظم‌رهبری در برهه‌های مختلف، گفت:  با رهبری حضرت امام‌ خامنه‌ای ( مدظله‌العالی ) کشور در همه‌ی حوزه‌ها، در عرصه‌ی هوافضا، پزشکی و نظامی و دیگر حوزه‌ها سرآمد منطقه است. امروز تحریم‌ها بیش از گذشته است اما به لطف خداوند متعال، تدابیر مقام معظم‌رهبری و برکت خون شهدا، ‌تحریم‌ها بی‌اثر شده است.

استاندار ایلام با اشاره به سخنان سردار حاجی‌زاده فرمانده‌ی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: سردار حاجی‌زاده عنوان داشتند: «امروز قدرت ما فرامنطقه‌ای است و پهبادهای ما دارای ماموریت نظامی و غیرنظامی هستند، هیچ محدودیتی در شناسایی ندارند و این اقتدار نظام را می‌رساند.»

بهرام‌نیا اضافه کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار نداشت به‌طور قطع کشور تجزیه می‌شد، که به برکت این همدلی و انسجام، کشور قدرتمندی در جهان هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: امروز پرچم دفاع از اسلام و انقلاب در دست مقام معظم‌رهبری است و امیدواریم بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیین مهمانی لاله ها امروز به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519112

مهمترین اخبار ایران و جهان: