نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 11:05

واحدهای صنفی متخلف در کردستان 22 میلیارد ریال جریمه شدند

معاون نظارت و بازرسی صمت کردستان گفت: در جریان بازرسی از واحدهای صنفی کردستان، واحدهای متخلف ۲۲ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جریمه شدند.

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از اول فروردین ماه سال‌جاری تا ۳۱ مردادماه  10 هزار و ۹۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان کردستان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های انجام گرفته در مجموع ۲۲ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیرصنفی کردستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با تلاش بازرسان این سازمان در بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیر صنفی یک‌هزار و ۳۰۷ مورد تخلف کشف شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در این رابطه یک هزار و ۱۸۲ پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

سردارزاده خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین یک‌هزار و ۱۷۴ مورد گزارش مردمی به بازرسان سازمان صمت ارائه شده که در مجموع ۱۷۲ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و ...، واحدهای متخلف صنفی را با شماره ۱۲۴ اطلاع دهند و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490856

مهمترین اخبار ایران و جهان: