نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 13:56

آغاز به کار مجمع رهروان امر به معروف‌ و نهی از منکر در کهگیلویه

مجمع امر به معروف و نهی از منکر با هدف گسترش فرهنگ مطالبه‌گری در جامعه، نماینده خود(سید رحمت‌الله هادی‌اصل) را در شهرستان کهگیلویه را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه معرفی مسئول مجمع امر به معروف و نهی از منکر در دهدشت، با بیان این‌که امر به معروف ونهی ازمنکر به نوعی زیربنای همه حرکات اجتماعی اسلام است اظهار کرد: دعوت به خیر و نیکی در قوانین اسلامی یک امر عمومی است و به مصداق کلام مقام معظم رهبری همه مؤمنان درهر نقطه‌ای از عالم که هستند موظفند جامعه را به سمت نیکی، به سمت معروف و به سمت همه کارهای نیکو حرکت دهند و از بدی‌ها دور بدارند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه، از آمادگی هرگونه همکاری از طریق دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد اهداف این مجمع خبر داد و گفت:  هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های دولتی مرتبط با بخش فرهنگی و آموزشی شهرستان با مجمع جهت  همکاری و حمایت لازم انجام می‌شود.

روح‌الله نظرپور مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: امر به معروف و نهی از منکر شعبه‌ای از جهاد با دشمنان اسلام و نظام است که جبهه‌های مختلف نرم و سخت فرهنگی و اقتصادی در دشمنی با امت اسلامی ما ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: وحدت و یکپارچگی در جامعه از نیازهای ضروری امروز جامعه اسلامی است که این کار مهم مستلزم وجود اتحاد و وحدت در ابعاد مختلف  بین مردم و مسئولین است.

نظرپور با اشاره به فعالیت‌های مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: کارگروه‌های مختلفی از جمله عفاف و حجاب، امنیت، بهداشت و درمان، و … در این مجمع تشکیل شده و به صورت تخصصی مشغول فعالیت هستند که هر کدام از این کارگروه‌ها در مجمع امر به معروف شهرستان‌ها نیز راه‌اندازی می شود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1252556

مهمترین اخبار ایران و جهان: