نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 18:38

امضای تفاهم نامه همکاری مخابرات منطقه خوزستان و شرکت توسعه و مهندسی نفت ایران

به منظور توسعه زیر ساخت ها و بهره مندی واحدهای فعال شرکت توسعه و مهندسی نفت ایران از ارتباطات با کیفیت، تفاهم نامه همکاری بین مخابرات منطقه خوزستان و شرکت توسعه و مهندسی نفت ایران منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، فاهم نامه همکاری با تلاش و پیگیری حوزه معاونت تجاری و خدمات امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان در روز پنج شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ مقارن با روز جهانی ارتباطات و با حضور داود زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی ایران بین رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان از یک سو، و ابوذر شریفی مدیر عامل شرکت توسعه و مهندسی نفت ایران از سوی دیگر و به مدت ۵ سال منعقد و به امضا رسید. 

بر اساس این خبر در این تفاهمنامه، طرفین توافق کردند که با همکاری یکدیگر و استفاده از ظرفیت سیستم های انتقال و شبکه فیبر نوری مخابرات منطقه خوزستان  و شبکه فیبر نوری شرکت توسعه و مهندسی نفت ایران، ضمن ارتقای کیفیت ارتباطات همراه، واحدهای نفتی پر شمار صنعتی فعال در میادین نفتی غرب کارون (آزادگان، یاران و یادآوران) از سرویس های ارتباطی باکیفیت و پایدار بهره مند شود. 

از دیگر دستاوردهای اجرای این تفاهم نامه، تأمین ارتباطات 4G و 4.5G شبکه ارتباطی همراه یادمان های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی طلائیه، جفیر و هویزه در راستای مسئولیت های اجتماعی است.

معاونین شبکه و تجاری و  خدمات امور مشتریان و مدیر سیستم های انتقال شبکه مخابرات منطقه خوزستان و همچنین رؤسای ادارات و کارشناسان ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران نیز حضور داشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1221412

مهمترین اخبار ایران و جهان: