نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 21:38

استان بوشهر در اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی جایگاه ممتازی دارد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در همه عرصه‌ها می‌درخشد و در زمینه قرآن، اقامه نماز و برنامه‌های فرهنگی و دینی جایگاه ممتازی در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره با بیان اینکه نماز در زندگی انسان‌ها نقش مهم و اثرگذاری دارد اظهار داشت: خداوند در تمام ادیان الهی نماز را واجب کرده است. نماز از حیث تربیتی، تعلیم و تبلیغی از ابعاد گوناگون در زندگی انسان اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه عبادت الهی سبب نجات، کمال و سعادت انسان می‌شود گفت: نماز در زندگی انسان حیات معنوی به انسان می‌دهد و زمینه انس بیشتر با خداوند متعال فراهم می‌کند.

امام جمعه بوشهر جایگاه اقامه نماز در جامعه بدون فساد، ساختار اداری سالم و سعادتمند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نماز زمینه عروج انسان به سعادت و کمال فراهم و انسان را از انحراف و گناه دور می‌کند.

وی اقامه نماز را سبب صیانت انسان در جلوگیری از سقوط در باتلاق گناه دانست و بیان کرد: استان بوشهر در همه عرصه‌ها می‌درخشد و در زمینه قرآن، اقامه نماز و برنامه‌های فرهنگ دینی جایگاه ممتاز در کشور دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1219512

مهمترین اخبار ایران و جهان: