نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 13:29

مسابقات جودو کارگران کشور در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: مسابقات جودو کارگران کشور با حضور ۱۲۰ ورزشکار در مورخ ۲۰ و ۲۱ خردادماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز، مهدی اسلام‌خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاری به برگزاری مسابقات جودو کارگران کشور با حضور ۱۲۰ ورزشکار، اظهار کرد: مسابقات با حضور بیش از ۲۰ تیم از استان‌های مختلف کشور طی ۲۰ و ۲۱ خردادماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی گفت: رقابت‌ها در هفت وزن ۶۰ تا مثبت ۱۰۰ کیلوگرم با حضور تیم های مطرح کارگری کشور انجام خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی جودو کارگران کشور دعوت خواهند شد و سپس جهت شرکت در مسابقات جهانی ایتالیا در شهریورماه سال جاری که در شهر چرویا برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

براتعلی سعیدی، رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان نیز در این خصوص در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار کرد: ثبت‌نام از تیم های شرکت‌کننده در این مسابقات از مورخ ۶ لغایت ۸ خردادماه در شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی آغاز خواهد شد.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های موجود تنها ورزشکارانی حق شرکت در این مسابقات رادارند که سابقه سه ماه بیمه مستمر ورزش کارگری را تا شروع مسابقات داشته باشند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1208712

مهمترین اخبار ایران و جهان: