نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 20:36

برگزاری افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر مرصاد ۲۷ اردیبهشت

کرمانشاه- رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب گفت: افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مرصاد ۲۷ اردیبهشت ماه در یادمان مرصاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بساطی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مرصاد که در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: سختی‌های زیادی برای برگزاری ۱۲ دوره قبلی جشنواره متحمل هنرمندان اسلام آبادغرب شد و بزرگترین مشکل این جشنواره عدم قرار گرفتن آن در ردیف اعتبارات وزارت ارشاد است.

وی افزود: سعی بر این بود که این جشنواره امسال در پنجم مرداد ماه همزمان با سالروز عملیات مرصاد برگزار شود اما به دلیل ازدحام برنامه‌های فرهنگی مرداد ماه به پایان اردیبهشت ماه موکول شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب تصریح کرد: امام راحل (ره) بعد از پیروزی در عملیات مرصاد فرمودند که ما روزها و ماه‌ها و سال‌های سخت‌تری را بعد از عملیات مرصاد خواهیم داشت و اقدامات منافقین در سال‌های قبل به ویژه در سال قبل بصیرت ایشان را نشان می‌دهد.

وی گفت: منافقین دست از عداوت و دشمنی با جمهوری اسلامی بر نخواهند داشت و جشنواره مرصاد تبلور اتفاقاتی که در حال رخ دادن در کشور است و اجرای این جشنواره بر عهده تمامی دستگاه‌ها، مردم اسلام آبادغرب و کرمانشاه است.

بساطی بیان کرد: اولین جشنواره ملی شعر مرصاد امسال در مرداد ماه و همزمان با سالروز عملیات مرصاد برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مرصاد در روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور خانواده شهدا در محل یادمان شهدای مرصاد برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186812

مهمترین اخبار ایران و جهان: