نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 17:59

علیزاده: با برنامه‌ریزی نماینده میزبان را شکست دادم/ تحت تأثیر فضای تماشاگران قرار نگرفتم

کشتی‌گیر وزن 87 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: به کمک کادر فنی حریفم را به خوبی آنالیز کردیم و با برنامه‌ریزی توانستم پیروز شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ناصر علیزاده پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که توانستم در فینال هم پیروز شوم و مدال طلا را برای کشورم به ارمغان بیاورم. کشتی فینال من با نماینده میزبان بود که در گذشته 2 بار این کشتی گیر را شکست داده بودم. با توجه به شناختی که از این کشتی گیر داشتیم. به کمک کادر فنی این کشتی‌گیر را به خوبی آنالیز کردیم. او با توجه به این که سالتو باراندازهای خوبی میزند، برنامه ریزی ما هم بر این بود که در تایم اول اخطار بگیرم تا این کشتی‌گیر را خسته کنم. 

وی افزود: در ادامه کشتی هم تلاش این کشتی‌گیر بالا بود و فشار زیادی را به من می آورد. به خوبی او را کنترل کردم و با امتیازهای تکی 8 بر صفر برنده کشتی فینال باشم.

علیزاده در خصوص حضور تماشاگران در سالن رقابت‌ها گفت: کرونا در 2 سال گذشته باعث شده بود تا به این اندازه تماشاگر به سالن ها نیایند ولی امروز تعداد تماشاگران حاضر در این سال بسیار زیاد بود اما تحت تأثیر این فضا قرار نگرفتم و حساب کتاب شده کشتی گرفتم و موفق شدم پیروز شوم. این پیروزی را به مردم ایران تقدیم می‌کنم و امیداورم این روزهای خوب ادامه دار باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1138556

مهمترین اخبار ایران و جهان: