نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 10:26

بیانیه جامعه مدرسین و فرهیختگان سازمان بسیج فرهنگیان در روز قدس

جامعه مدرسین و فرهیختگان سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در بیانیه ای حمایت از قدس شریف را وظیفه همگانی برشمرد و حضور اقشار مختلف فرهنگی در این راهپیمایی موثر دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جامعه مدرسین و فرهیختگان سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در بیانیه ای از همه اقشار به ویژه فرهنگیان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی و اعداد قوّه به صورت مستمر، فلسطین را روز به ‌روز قدرتمند‌تر و دشمن غاصب را روز به روز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد. امام خامنه ای (مد ظله العالی)

در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند نام فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با تدبیری حکیمانه و تاریخی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام، معادلات شوم دنیای استکبار را به هم ریختند.

در حالیکه تروریست‌های صهیونیست، تنها در سه ماه نخست سال جدید میلادی حدود یکصد فلسطینی اعم از کودکان و زنان را به شهادت رسانده‌اند، مدعیان غربی حقوق بشر و حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی از جمله امریکا و تعدادی از کشورهای اروپایی با سکوت شرم آور خود در برابر این جنایات، به بزرگ‌ترین حامیان تروریسم تبدیل شده‌اند.

در روزهای اخیر نیز، نظامیان رژیم موقت صهیونیستی با هتک حرمت مسجد‌الاقصی به عنوان نخستین قبله مسلمانان جهان و با به خاک و خون کشیدن نمازگزاران و معتکفان در صحن این مکان مقدس، بار دیگر ذات و چهره پلید این رژیم آپارتایدی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته اند.

هم اکنون به اذعان و اعتراف دولتمردان صهیونیستی نسبت به آینده سیاه و فروپاشی این رژیم هشدار می‌دهند. صهیونیست‌ها اعتقاد دارند رژیم صهیونیستی براساس متغیر‌های داخلی در آستانه فروپاشی قرار دارد. و به تعبیر رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی:نیازی به موشک نقطه‌ زن نیست اسرائیل از درون در حال فروپاشی است.

در هنگامه‌ی فرا رسیدنِ این روز بزرگ، جامعه ی بزرگ فرهنگیان اعم از معلمان، کارکنان ،دانش آموزان به همراه اولیاء، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان؛ بیست و پنجم فروردین‌ماه، همگام با سایر اقشار ملت، به‌ویژه دانشگاهیان و دانشجویان آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت  و شاهد حضور همه انسان هایی که نه در صورت بلکه در سیرت نگران مظلوم و به تقابل با ظالم می اندیشند و یا قدم بر می دارند. 

مردم و کودکان مظلوم فلسطین چشم انتظار حضور و حمایت همگان با تعدد ادیان, و در راس آن اسلام ناب محمدی در حمایت از خویش هستند.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147012

مهمترین اخبار ایران و جهان: