نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 15:26

تسهیلات اشتغالزایی برای افراد کارآفرین در مسجدسلیمان فراهم شود

مسجدسلیمان- سرپرست فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان گفت: باید پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را برای افراد کارآفرین فراهم کرد تا متقاضیان در زمینه دریافت وام مشکلی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی فاضل ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای اشتغال شهرستان مسجدسلیمان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری به عنوان اصلی‌ترین معضل شهرستان اظهار کرد: اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعاً سایر مشکلات خود به خود حل خواهد شد.

وی با تاکید بر حضور رؤسای عضو در جلسه کارگروه اشتغال خواستار تلاش و هماهنگی بیشتر برای کاهش نرخ بیکاری در شهرستان مسجدسلیمان شد و گفت: با تعامل بین دستگاه‌های شهرستانی و استانی و همکاری بانک‌ها باید پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را برای افراد کارآفرین فراهم کرد تا متقاضیان در زمینه دریافت وام مشکلی نداشته باشند.

رضایی فاضل با اشاره به لزوم اعطای تسهیلات اشتغالزایی آسان در شهرستان مسجدسلیمان افزود: نهادینه کردن فرهنگ توزیع اعتبارات و نظارت بر اعطای تسهیلات اعطایی در بحث اشتغالزایی باعث جلوگیری از موازی کاری در بحث اعطای تسهیلات اشتغالزایی می‌شود و می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری شهرستان بسیار مؤثر باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان مسجدسلیمان خطاب به دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: همه دستگاه‌ها در ورود اطلاعات در سامانه رصد با اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی همکاری لازم را انجام دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 935912

مهمترین اخبار ایران و جهان: