نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 11:09

۴۸ قبضه اسلحه در «سرپل‌ذهاب» کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: از اعضای این باند ۴۷ قبضه کلت کمری یک قبضه اسلحه شکاری و ۳۳۵ عدد فشنگ کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار على‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی سرپل‌ذهاب مبنی بر اینکه اعضای یک باند تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات وارد شهرستان کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سلاح‌های غیرمجاز در یکی از محلات شهر سرپل‌ذهاب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی های لازم اقدام
کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۷ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری ۱۱۲ تیغه خشاب و ۳۳۵ عدد فشنگ کشف شد.

وی همچنین با اشاره به دستگیری یکی از اعضای باند، از شناسایی دیگر اعضا و تلاش برای دستگیری آن‌ها خبر داد.. 

جاویدان در پایان از برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان سلاح و مهمات خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با هر نیت و انگیزه‌ای باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند و در عین حال از دستگاه قضائی هم انتظار می‌رود با احکام بازدارنده و سنگین برای این افراد اجازه تکرار جرم به آن‌ها را ندهند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 982112

مهمترین اخبار ایران و جهان: