نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 15:31

امام جمعه بندرعباس: انقلاب اسلامی جلوه توحید الهی بود/ آینده انقلاب اسلامی روشن و توأم با پیشرفت است

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: تحقق تمدن نوین الهی و رساندن این انقلاب به دست مقام عظمای ولایت به مهدی موعود (عج)، آینده این انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر را یوم الله می‌نامیم چون هم دفع نغمت و هم جلب نعمت است و نغمت طاغوت و نظام سلطه جهانی در 22 بهمن 57 از این سرزمین رخت بربست و از سوی دیگر با آمدن امام راحل، نعمت تحقق سنت‌های خدا در این کشور جاری شد.

وی با بیان این که نصرت الهی همیشه با بندگان خوب خویش است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تفسیر یوم الله این نکته لطیف را تأکید می‌دارند و آن روزی که خدای تبارک و تعالی، اهداف مومنین را محقق و پوژه نظام استکباری به زمین مالیدند و روزی که دست قدرت خدا آشکار می‌شود یوم است و این تعریف زیبا و دقیقی از یوم الله است.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: همه کاره خداست و انقلاب اسلامی جلوه توحید الهی بود و اراده خدا بر اراده شیاطین غلبه کرد و با همین اراده و با حمایت دست قدرت خدا، توانسته‌ایم این انقلاب را 44 سال به پیش ببریم و این مرهون حضور مردم در صحنه و مقاومت و ایمان اوست و خدا تحقق کامل کلمه الله را رقم خواهد زد و این وعده الهی است که ما بعد از شعب ابی طالب آن را در تاریخ می‌بینیم.

نگذاریم دشمن با امیال خود روایت گری کند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، جهاد تبیین را متوجه معلمان، روحانیت، اساتید دانشگاه و نخبگان دانست و گفت: بسیاری از جوانان از انقلاب و جنگ خبری ندارند و دشمن در جنگ روایت‌ها در حال گل و سنبل جلوه دادن دوره پهلوی است و جوان ما که با تاریخ آن دوران آشنا نیست و ضروری است تا علما این مسائل را به جوانان بگویند و صدا و سیما نسبت به این موضوع به عنوان یک وظیفه نگاه کند.

نخبگان به 6 سوال پاسخ دهند

حجت الاسلام عبادی زاده از علما، صدا و سیما و نخبگان خواست تا به این 6 سوال درباره انقلاب اسلامی از جمله «چرا انقلاب شد؟ شعارهای انقلاب، اهداف مبارزه و خواسته مردم از انقلاب چه بود؟ عکس العمل دشمنان در برابر انقلاب ایران چه بود؟ انقلاب برای ما چه آورد؟ دلیل عدم تحقق کامل انقلاب اسلامی چه بود؟ آینده انقلاب چه خواهد شد؟» پاسخ دهند.

وی ادامه داد: تحقق تمدن نوین الهی و رساندن این انقلاب به دست مقام عظمای ولایت به مهدی موعود (عج)، آینده این انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016956

مهمترین اخبار ایران و جهان: