نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 12:48

جان‌فدا| شرکت ۲۰۰۰ دانشجومعلم در سومین سالگرد شهادت «سردار سلیمانی»

جانشین حوزه بسیج خواهران دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: 2 هزار دانشجو معلم از سراسر کشور در قالب «راهیان نور مقاومت» در سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی شرکت کردند.

زهرا بلوردی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 2 هزار نفر از دانشجو معلمان خواستار مقاومت و عاشق و دلباخته سردار حاج‌قاسم سلیمانی در قالب «راهیان نور مقاومت» مهمان دانشگاه فرهنگیان کرمان هستند.

وی بیان داشت: دانشجومعلمان از تاریخ ۱۰ دی‌ماه تا امروز ۱5دی‌ماه جاری در دانشگاه فرهنگیان کرمان حضور داشتند به این شکل که در دو بازه سه‌روزه میزبان دو گروه یک‌هزار نفری از آقایان و خانم‌ها در جهان شهر مقاومت هستیم.

بلوردی ادامه داد: حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار سردار دل‌ها، بیت‌الزهرای حاج‌قاسم، موزه دفاع‌ مقدس، شهرهای شهیدپرور خانوک و رفسنجان ازجمله برنامه‌ها برای دانشجومعلمان شرکت‌کننده در «راهیان نور مقاومت» است.

وی همچنین تبیین و الگوسازی مولفه‌ها و ویژگی‌های شخصیتی حاج‌قاسم برای قشر دانشجومعلم و معرفی این شهید عزیز به‌عنوان الگو و نماد مقاومت در سطح جهان را ازجمله اهداف برای اجری طرح «راهیان نور مقاومت» در کرمان برشمرد و بازتعریف و بازآموزی سبک زندگی و شیوه مدیریتی سردار شهید قاسم سلیمانی را ضروری دانست.

جانشین حوزه بسیج خواهران دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان خاطرنشان کرد: «راهیان نور مقاومت» می‌تواند بستر مناسبی برای کادرسازی در معنای عام و ارتقای سطح کارآمدی و مدیریتی در معنا و بطن بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برای تربیت و ارتقای سطح مدیریتی باشد.

بلوردی ابراز داشت: جامعه ما در وضعیت کنونی به‌شدت نیاز به شخصیت‌های تربیت شده ترازی دارد که بتوانند بارهای کشور را بردارند و سردار سلیمانی بهترین الگو در این زمینه است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 956512

مهمترین اخبار ایران و جهان: