نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 21:05

نیروهای مسلح با تمام توان حافظ نظام اسلامی هستند

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح با تمام توان حافظ نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در اولین یادواره شهدای انتظامی هرسین که در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهید واژه‌ای مقدس و شهادت بالاترین درجه و مرتبه ایست که برخی انسان‌های برگزیده به آن دست پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهادت اوج بندگی و عبودیت و بالاترین درجه رستگاری هر انسانی می‌تواند باشد، افزود: شهدایی که به این مقام و مرتبه نائل شده اند به همه علایق دنیوی پشت پا زده و با خدای خویش معامله کردند و هم در دنیا و هم در آخرت عاقبت بخیر شدند.

جاویدان با اشاره به این سخنان حضرت امام خمینی (ره) که شهادت هنر مردان خداست، خاطرنشان کرد: شهدا هنرمندترین افراد زمان خود بوده اند که توانستند به این درجه و مرتبه دست پیدا کرده و خداوند لباس زیبای شهادت را به آنها بپوشاند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، تصریح کرد: آنها بهترین الگو و سرمشق برای همه خانواده‌ها هستند و قطعاً اجر و پاداش آنها کمتر از شهید عزیزشان نیست.

وی رسیدگی به وضعیت خانواده‌های معظم شهدا را نیز یک وظیفه دانست و گفت: در این راستا پلیس خدمتگزاری به آنها را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره تلاش کرده یاری رسان آنها و خادمی شایسته برایشان باشد.

جاویدان همچنین با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای انتظامی هرسین، بیان کرد: برگزاری چنین یادواره‌ها و مراسمی باعث می‌شود بیش از پیش معنویت خود را افزایش داده و راسخ‌تر از گذشته ادامه دهنده راه شهیدان والامقام باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ایشان یک شخصیت کم نظیر، فرمانده ای عالیقدر و شجاع و انسانی متواضع و پرهیزکار بود که عمر شریف خود را در راه خدمت به نظام و انقلاب گذارند.

وی با بیان اینکه هنوز ابعاد زندگی حاج قاسم به طور کامل شناخته نشده است، گفت: ایشان متعلق به همه انسان‌های آزادی خواه جهان بودند چرا که هر جایی صدای مظلومی بلند می‌شد به سرعت برای دادخواهی حضور پیدا می‌کرد و اجازه نمی‌داد ظلم و ستم باقی بماند.

جاویدان یادآوری کرد: شهید سلیمانی قهرمان و فرمانده بی بدیل مقاومت بود و بی هیچ تردیدی مقاومت بدون نام حاج قاسم بی معنا خواهد بود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به اهتمام نیروهای مسلح از جمله پلیس برای حفظ و ارتقا امنیت در کشور، گفت: سربازان ولایت در مجموعه انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج با همه توان حافظ انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند و به هیچکس اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای بر چهره زیبای انقلاب وارد کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و ناآرامی‌های صورت گرفته در کشور، گفت: متأسفانه عده‌ای از جوانان فریب خورده با همراهی دشمنان دست به اقداماتی زدند که خوشایند هیچکس نبود و خاطر مردم ولایتمدارمان را آزرده کرد که آرزو می‌کنیم که آن عده قلیل با پی بردن به اشتباهات خود به دامن انقلاب بازگردند چرا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب همین افراد فرزندان کشور و انقلاب هستند.

جاویدان در پایان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس در کنار همرزمانشان در سپاه و بسیج برای برقراری هرچه سریع‌تر آرامش در جامعه گفت: به فضل الهی این آرامش به جامعه و استان ما بازگشته است هرچند لازم می دانم از مردم هرسین که با ضد انقلاب و دشمنان داخلی و خارجی در این مدت همراهی نکردند نیز قدردانی کنم. در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از تعدادی خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 957456

مهمترین اخبار ایران و جهان: