نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 15:52

زمین‌گیر شدن 2 شرور مسلح در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ فرد شرور که با تهدید سلاح سرد و تیراندازی هوایی به وسیله یک کلت جنگی باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شده بودند در عملیات سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

مسعود طریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در پی اطلاع از اقدامات شرارت آمیز ۲ فرد مسلح به سلاح سرد و گرم که باعث ایجاد رعب و وحشت در یکی ازمحلات شهر اصفهان شده بودند موضوع را سریعاً در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و تحقیقات صورت گرفته از شاهدان ماجرا مشخص شد ۲ فرد شرور با در دست داشتن قداره و کلت کمری  به درب یک واحد صنفی فروش لوازم خانگی مراجعه و ضمن درگیری با متصدی این واحد صنفی اقدام به تخریب لوازم خانگی داخل مغازه کرده و در ادامه با  شلیک چند تیر هوایی  باعث ایجاد رعب و وحشت و برهم خوردن نظم عمومی شده  و قبل از حضور ماموران انتظامی از محل متواری می شوند.

طریفی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام در کمتر از ۴ ساعت مخفیگاه این ۲ شرور در یکی از مناطق شهر اصفهان شناسایی و به محاصره ماموران در آمده و با یک عملیات منسجم و ضربتی  دستگیر شدند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان سوابق متعدد کیفری  از جمله تخریب اموال خصوصی، درگیری با شهروندان، ایجاد رعب و وحشت و تیراندازی ایذایی منجر به خسارت را در کارنامه خود دارند از  تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با هرکسی بخواهد نظم و امنیت عمومی را برهم زده و موجبات سلب آسایش شهروندان را فراهم آورد در کمترین زمان با برخورد قاطع و سریع و مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1287312

مهمترین اخبار ایران و جهان: