نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 15:56

صدور بیش از ۶۸ هزار برگ بارنامه در اردبیل

پارس‌آباد-مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۶۸ هزار برگ بارنامه در ۳ ماهه اول سال‌جاری در استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی ظهر یکشنبه در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان پارس‌آباد با اشاره به صدور بیش از ۶۸ هزار برگ بارنامه در اردبیل اظهار کرد: این تعداد بارنامه در ۳ ماهه اول سال جاری صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش را شاهد بودیم.

وی از افزایش ۱۰ درصدی حمل کالا و بار در این استان از طریق شبکه حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و گفت: امسال حدود ۹۷۵ هزار تن کالا و بار در استان جابجا شده که بیشترین جابجایی کالا به ترتیب مربوط به شهرستان‌های اردبیل، نمین، پارس‌آباد، خلخال، بیله‌سوار، مشگین‌شهر، اصلاندور و گرمی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه هر سال بیش از چهار میلیون تن کالا و بار از نقاط مختلف استان اردبیل به سایر نقاط حمل می‌شود، افزود: عمده کالاهای جابجا شده سیمان کیسه‌ای و فله‌ای، مصالح ساختمانی، شمش آهن، آب معدنی، انواع بنزین، گندم، سیب زمینی، سیر، ام. دی. اف و گازوئیل بوده است.

وثوقی حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان اردبیل کاملاً عادی و روان است.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، ادامه داد:» از مردم، رانندگان و صاحبان کالا تقاضا داریم هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308356

مهمترین اخبار ایران و جهان: