نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 17:04

برنامه ستاد اربعین حسینی در کمیسیون امور داخلی کشور بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی برنامه ستاد اربعین حسینی در ایام پیاده روی اربعین سال جاری در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ولی الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها برای بررسی برنامه ستاد اربعین گفت: مسئولین کمیته ستاد اربعین گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند که در این گزارش به برنامه ریزی برای صدورگذرنامه زیارتی با مبلغ 50 هزار تومان ظرف مدت 24 ساعت تاکید شد.

بیاتی اظهار کرد: برای سرعت در خدمات رسانی گیت های مرزی در خاک عراق افزایش پیدا خواهد کرد و در حوزه حمل و نقل برنامه ریزی شده است که 2 هزار دستگاه اتوبوس در ایام اربعین در اختیار زوار قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: همچنین ارائه خدمات هوایی از 27 مرداد تا 20 شهریور انجام می شود که 85 درصد پرواز ها به نجف و 15 درصد به بغداد انتقال می یابد. از سوی دیگر در داخل کشور عراق 20 دفتر و 50 نمایندگی به مدت 2 هفته به صورت شبانه روزی به زوار خدمات می دهند. جمعیت هلال احمر نیز 234 مرکز درمانی در عراق با تعداد 4 هزار نفر کادر درمانی، 100 دستگاه آمبولانس و 3 بیمارستان صحرایی با 4501 خودروی امدادی و 9 بالگرد به زوار خدمات رسانی خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1395709

مهمترین اخبار ایران و جهان: