نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 12:14

دشمن در کم رنگ جلوه دادن محرم شکست خورد

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دشمن در کم رنگ جلوه دادن محرم شکست خورد، گفت: مردم علی رغم تمام مشکلات اقتصادی حضور پر رنگ تری هم در برنامه های محرم داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در دفتر خود ضمن اشاره به برنامه‌های ماه محرم بیان کرد: دشمنان برای کم‌رنگ کردن عزاداری‌های محرم شکست خورد.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی، مردم عزادار و محبان امام حسین (ع) در برنامه‌های امسال عزای حسینی، بسیار باشکوه‌تر و برجسته‌تر از گذشته حاضر شدند، افزود: این نشان دهنده عمق علاقه مردم ما به ساحت اهل بیت (ع) است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی مهمترین مأموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای هماهنگی امور استفاده شود.

مطیعی به روز رسانی برنامه‌ها بویژه استفاده از سرودهای جدید و جذاب را برای تبلیغ ضروری دانست و گفت: همه ما باید بدانیم در مسیر تمدن سازی برای اسلام یک سرباز هستیم و باید نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه گام برداشتن در مسیر تبلیغ ارزش‌های دینی، سربازی برای امام عصر (عج) است که برکات آن نیز شامل حال مسئولان و دست‌اندرکاران این امر خواهد شد، افزود: امیدبخشی در جامعه و طرح گفتمان امیدآفرین از تریبون‌ها، نقش مهمی در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1423053

مهمترین اخبار ایران و جهان: