نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 15:22

حمل و نقل ریلی گندم کرمانشاه به بیش از ۲۵ هزار تن رسید

کرمانشاه- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: حمل و نقل ریلی گندم کرمانشاه به بیش از ۲۵ هزار تن رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی چاله چاله رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ظهر دوشنبه به همراه علی ملکشاهی از پایانه ریلی حمل و نقل گندم کرمانشاه بازدید کردند.

در این بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با قدردانی این اقدام ارزشمند در راه اندازی ایستگاه بارگیری و تخلیه گندم کرمانشاه، گفت: حمل و نقل ریلی گندم و کالاهای اساسی یکی از مقرون به صرفه ترین راه‌های حمل گندم به سایر استان‌های کشور است و تمام تلاش خود را در حمایت از توسعه و تجهیز هر چه بهتر این ایستگاه حمل گندم به کار می‌بندیم.

علی ملکشاهی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان نیز از حمل بیش از ۲۵ هزار تن گندم در طول یکسال گذشته از این ایستگاه خبر داد و افزود: از زمان راه اندازی این ایستگاه در سال گذشته استان‌های کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، تهران، مازندران و سیستان و بلوچستان از مقاصد اصلی حمل گندم از مبدا استان کرمانشاه بوده است.

ملکشاهی همچنین از رشد حمل گندم به صورت ریلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱ هزار تن گندم از استان کرمانشاه به مقاصد از پیش تعیین شده طبق برنامه حمل ابلاغی از طرف شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران حمل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430609

مهمترین اخبار ایران و جهان: