نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 15:27

سرپرست تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد

مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت ۱۸ تیم برگزار خواهد شد. رئیس فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه دوم تیر) در حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان سرپرست تیم ملی ایران در این رقابت‌ها منصوب کرد.

در قسمتی از حکم دکتر محمدرضا داورزنی برای کارخانه آمده است: با عنایت به برگزاری مسابقات قهرمانی مردان آسیا در شهر ارومیه و حسن سوابق و توانمندی ارزشمند جنابعالی در حوزه مدیریت تیم‌های ملی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا منصوب می‌شوید.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا از فردا (سه‌شنبه سوم تیر) با حضور ۱۸ بازیکن شامل سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محمد، ولی زاده، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی و جواد کریمی در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود.

به گزارش مهر، پیش از این اکبر محمدی سرپرست تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال بود که پس از جلسه کمیته فنی این تغییر صورت گرفت. محمود افشاردوست دیگر دستیار بهروز عطایی در تیم ملی هم روز گذشته (یکشنبه) با انتشار پستی در فضای مجازی از حضور در تیم ملی انصراف داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1397753

مهمترین اخبار ایران و جهان: