نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 14:56

۱۰۰ درصد اعتبارات حوزه بنیاد شهید و ایثارگران استان سمنان جذب شد

سمنان- استاندار سمنان ضمن بیان اینکه ۱۰۰ درصد اعتبارات حوزه بنیاد شهید و ایثارگران استان جذب شده است، گفت: از این فرصت باید برای حل مشکلات حوزه ایثارگران و خانواده های شهدا بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به میزبانی سالن جلسات غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۱۰۰ درصد اعتبارات حوزه بنیاد شهید استان سمنان جذب شده است، ابراز داشت: این اعتبارات مربوط به تبصره ۱۶ حوزه ایثار و شهادت و فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه از فرصت جذب اعتبارات باید برای حل مشکلات حوزه ایثارگران و خانواده‌های شهدا و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار بهره گرفته شود، افزود: معتقدیم دغدغه این خانواده‌ها باید رفع و دستگاه‌های اجرایی برای حل آنها پیش‌قدم شوند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه جامعه امروز ما بیش از پیش به بسط و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد، ابراز داشت: برای رسیدن به این مقصود تابلوهای تمثال زیبای شهدای سطح شهرها و روستاهای استان طراحی، نصب و در معرض دید مستقیم مردم باید قرار گیرد.

هاشمی ضمن بیان اینکه نباید فراموش کنیم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت ما را از دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان مصون نگه داشته است، تصریح کرد: دومین راهکار پیرامون این حوزه استفاده از رسانه‌ها و ظرفیت خبرنگاران است.

وی ضمن بیان اینکه مدیران استان دیدار خانواده معزز شهدا را باید در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند، افزود: مدیران ستادی و اجرایی استان می‌بایست از فرصت ارزشمند روز خبرنگار در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای ارزشمند انجام شده سطح استان استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1426997

مهمترین اخبار ایران و جهان: