نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 20:09

تأکید استاندار اصفهان بر استفاده حداکثری از ظرفیت حضور هیأت‌های خارجی در استان

استاندار اصفهان گفت: مشارکت فعال مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری امور بین‌الملل استان به خصوص در زمان حضور هیأت‌های خارجی در استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در جلسه شورای بین‌الملل استان اصفهان اظهار داشت: مشارکت فعال مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری امور بین‌الملل استان به خصوص در زمان حضور هیأت‌های خارجی در استان به منظور بهره‌برداری حداکثری از اینگونه فرصت‌ها دنبال شود.

وی بیان کرد: ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط اولویت‌های کاری خود را در زمینه همکاری‌های بین‌المللی با سایر کشورها تدوین و بر اساس برنامه کاری منظم اولویت‌ها را با همکاری دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان اجرایی کنند.

 مرتضوی ادامه داد: هدف‌گذاری استان باید طیف گسترده‌ای از ابعاد علمی، دانشگاهی، گردشگری، صنایع دستی، ورزشی و ... را در بر بگیرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: میز تخصصی توسعه روابط بین‌المللی استان با حضور نمایندگان استانداری، شهرداری، اتاق بازرگانی تشکیل شود تا سرمایه‌گذار خارجی با اعتماد بیشتری به استان ورود کند.

وی ضمن اشاره به اولویت توسعه صنعت گردشگری در استان، عنوان کرد: اصفهان آمادگی توسعه خطوط پروازی در راستای ایجاد رونق در صنعت گردشگری را دارد.

به گزارش فارس، این نشست با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضاء در محل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان برگزار شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۸/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442509

مهمترین اخبار ایران و جهان: