نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 14:43

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره رسانه ای کار

با حضور وزیر کار از پوستر نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای حوزه وزارت کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدصولت مرتضوی  وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری با خبرنگاران در مجموعه تلاش، با تبریک روز خبرنگار  به اصحاب رسانه، اظهار کرد: در بازدیدی که رهبر معظم انقلاب از سازمان صداوسیما داشتند،فرمودند که امروز جنگ رایج و حاکم در جهان جنگ رسانه ای است و با این تصویر، خبرنگاران ما در هر کسوت و رسانه ای قرار دارند در کسوت دفاع از آرمان ها و ارزش ها و دفاع از این مرز و بوم هستند؛آن که در حوزه فرهنگ فعالیت می کند در حوزه فرهنگ و ادب کشور دفاع می کندو  این وظیفه را بر دوش دارند.

وی افزود: در این میان خبرنگاران اجتماعی دغدغه رفع نیازهای اجتماعی دارند و خبرنگاران سیاست و بین الملل قلمشان و تراواش جوهرقلمشان در صحنه نبرد از هر ابزاری اثر گذار تر است.

مرتضوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ماموریت ویژه ای به ما داده اند و جهاد تبیین را مطرح کردند از این رو ما با هرسلیقه و گرایشی که داریم در عرصه دنیا باید جهاد تبیین داشته باشیم .

وزیر کار گفت: ۱۷ مرداد به صورت سمبلیک روز خبرنگاران است اما فکر می کنم تمام روزها روز خبرنگار است. شما دائم در تلاشید و کوشش می کنید و اساسا شغل خبرنگاری با سایر شغل ها متفاوت است.

وی ادامه داد: امیدوارم در پاسداشت حرمت قلم و دفاع از کیان ایران در جهاد تبیین در رعایت حقوق مردم موفق باشید. 

به گزارس فارس، در این مراسم همچنین از پوستر نخستین جشنواره تولیدات رسانه ای حوزه وزارت کار رفاه اجتمای رونمایی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434009

مهمترین اخبار ایران و جهان: