نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 08:29

بانوان هرمزگانی نایب قهرمان جودوی منطقه 4 کشور شدند

رقابتهای جودو بانوان قهرمانی منطقه 4 کشور که به میزبانی شیراز جریان داشت، با درخشش جودوکاهای هرمزگانی و با کسب دو جام نائب قهرمانی نوجوانان و سومی جوانان خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی کشاورز نائب رئیس هیات جودو امروز در این خصوص اظهار کرد: در این سری مسابقات 6 تیم از خوزستان، فارس، بوشهر، کهکیلویه ، هرمزگان و کیش حضور داشتند که جودوکاران هرمزگانی توانستند در مجموع تیمی،نوجوانان مقام دوم تیمی و در جوانان مقام سوم تیمی را به خود اختصاص دهند.

کشاورز با بیان اینکه استاد مرضیه کمایی و آذر حمزه ای به عنوان مربی و سرپرست، این تیم را همراهی می کردند، اضافه کرد:
در رده نوجوانان مبینا کمائی در وزن منفی 52 کیلوگرم موفق شد مقام دوم را کسب کند، مبینا پلالک نیز در وزن منفی 57 کیلوگرم دوم شد، زینب راه پیما سوم وزن منفی 44 کیلوگرم را به دست آورد، نازنین چشم بشر (از روستای عالی احمدان بستک) در وزن منفی۷۰ کیلوگرم دوم شد و ابتسام شادکامی نیز در وزن مثبت 70 کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی گفت: در رده جوانان نیز یاسمین درویشی در وزن منفی 48 کیلوگرم مقام سوم را به دست آورد و سیده یاسمن ابوطالبی نیز در وزن منفی 57 کیلوگرم عنوان دومی را کسب کرد.

در این رقابتها، سایر جودوکاران هرمزگانی شامل مهدیه عباسی وزن منفی ۵۲ ، مائده فخاری وزن منفی ۵۲ ، بهاره احمد زاده وزن منفی ۴۸، آمنه آگیش وزن منفی ۵۷ و حنانه السادات محمدی دیبا وزن منفی ۶۳  کیلوگرم با رقبای خود به رقابت پرداختند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433197

مهمترین اخبار ایران و جهان: