نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 02:13

تقابل مسلحانه فلسطینی‌ها با نظامیان صهیونیست در شرق قدس اشغالی

جوانان فلسطینی و رزمندگان مقاومت در الطور به مقابله مسلحانه با یورش صهیونیست‌ها به شرق قدس اشغالی اقدام کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی بامداد پنجشنبه از یورش نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به شهر «الطور» واقع در شرق قدس اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های عربی گزارش دادند جوانان فلسطینی و رزمندگان مقاومت در الطور نیز به مقابله مسلحانه با یورش صهیونیست‌ها به شرق قدس اشغالی اقدام کردند.

 

 

پیش از این نیز فلسطینی‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری برای حمایت از نوار غزه و عملیات گروه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، به راهپیمایی و تظاهرات پرداختند. (جزئیات بیشتر)

روز شنبه بود که بعد از حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۳۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این رقم باز هم در حال افزایش است.

بعد از آن، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد که بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون بیش از ۱۱۰۰ فلسطینی در این حملات به شهادت رسیدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535697

مهمترین اخبار ایران و جهان: