نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 16:57

/اجمالی/ فریاد چله مقاومت در همدان

باز دوباره مقاومت رنگ فلسطین گرفته و باز دوباره کودکان حماسه ساز شدند اما ما ایرانیان در صحنه و همیشه مسلمان، اینجا فرسنگ‌ها دورتر، از خون و مظلومیت، حمایت می‌کنیم از مقاومت کودکان نوار غزه آن هم با شعارهایی از جنس مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل.

خبرگزاری فارس-همدان: دوباره باز قافله و چهلمین روز مقاومت در تاریخ سر باز کرده، باز هم دوباره کودک کشی از شش ماهه تا چند ساله باب شده و بار دیگر تیرهای سه شعبه بر گلوها جا خوش کرده است. آری بار دیگر کاروانی از زن و بچه قد و نیم قد بر نوار غزه دادخواه شدند و شمر زمانه از نو به پا خواسته از ره کینه توزی.

کینه شمر و حرمله و خولی که تمامی ندارد، قساوت و شقاوت هم هنوز رنگ نباخته؛ روزی در صحرایی به وسعت تاریخ و روز دیگر در کرانه‌ای به بلندای مقاومت ۷۰ ساله، کرانه‌ای که رود خون شده و عزادار است.

کرانه‌ای که تاریخش گواه قطره قطره خون‌های فلسطینی است ولی ایستاده، ایستاده شهادت می‌دهد از امروز که چله مقاومت است تا ۷۰ سال پیش؛ شهادت چهل روز خون جگر خوردن می‌دهد البته ایستاده.

باز دوباره مقاومت رنگ فلسطین گرفته و باز دوباره کودکان حماسه ساز شدند اما ما ایرانیان در صحنه و همیشه مسلمان، اینجا فرسنگ‌ها دورتر حامی می‌شویم از خون و مظلومیت، حامی مقاومت کودکان نوار غزه آن هم با شعارهایی از جنس "مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل".

ما فرسنگ‌ها دورتر دلمان را به دل کودکان زخم خورده و مادران به داغ نشسته گره زدیم و خیابان به خیابان فریاد سر می‌دهیم، دوباره باز قافله و چهلمین روز مقاومت در تاریخ سر باز کرده، باز هم دوباره کودک کشی از شش ماهه تا چند ساله باب شده و بار دیگر تیرهای سه شعبه بر گلوها جا خوش کرده است. دوباره مقاومت رنگ فلسطین گرفته است.

 

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576653

مهمترین اخبار ایران و جهان: