نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 16:46

نقش پر رنگ رسانه ملی در انتخابات

استاندار زنجان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و وظیفه سنگین این رسانه در این رویداد سیاسی گفت: در این زمینه نیاز داریم که رسانه ملی به نحو احسن عمل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل صداوسیمای مرکز زنجان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این زمینه نیاز داریم که رسانه ملی به نحو احسن عمل کند.

استاندار زنجان با اشاره به متکثر شدن رسانه ملی در کشور و حتی دنیا گفت: همین شکل سبب شده است که برخی شبکه‌های اجتماعی تبدیل به یک رقیب جدی برای صداوسیما شوند بنابراین می‌طلبد که رسانه ملی نقش خاصی را ایفا کند.

وی با بیان اینکه آن چیزی که ما می‌خواهیم یک تصویر واقعی از آن چیزی که در حال رخ‌دادن است، تصریح کرد: اینکه می‌گویم تصویر واقعی منظور این است که ما تاریخ را از بالا نگاه کنیم، در حال حاضر  درگیر مسائلی هستیم که بیش از صدسال است که برای آن جنگیده‌ایم و آن استقلال کشور است.

 افشارچی با بیان اینکه برای رسیدن به استقلال تجربه‌های متفاوتی کسب کرده‌ایم و هزینه‌های زیادی هم پرداخته‌ایم  و به این موضوع باید صدا و سیما بیشتر توجه کند، افزود: هیچ کشوری مانند ایران برای استقلال خود هزینه نکرده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر ما می‌خواستیم در ذیل نظام سلطه تعریف بشویم تبدیل‌شدن به کشورهای دیگر راحت بود اما ایران بودن سخت است، گفت: مسئله اصلی عزت و استقلال ملت است، مردم در آستانه انتخابات باید بدانند برای چه چیزی هزینه داده‌اند و می‌دهند و به این موضوع صدا و سیما باید توجه کند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610897

مهمترین اخبار ایران و جهان: