نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 12:36

توانمندسازی ۲ هزار خانوار مددجوی زنجانی در سال‌جاری

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال برنامه ریزی شده است که ۲ هزار خانواده را از چرخه حمایت این نهاد خارج کنیم البته به صورت مستمر درآمدهای این خاواده‌ها رصد خواهد شد.

روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تأکید بر تلاش مددکاران این نهاد برای هدفمند شدن ارائه خدمات به جامعه هدف اظهار داشت: خدمات کمیته‌امداد باید منطبق بر نیازهای جامعه هدف باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شده است که توانمندسازی مددجویان در دی‌ماه انجام شود، اضافه کرد: خروج خانواده‌ها از چرخه حمایتی با انجام اقدامات توانمندسازی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه درآمدهای که این خانواد‌ه‌ها بدست می‌آورند باید حداقل دستمزد قانون کار را داشته باشند تا ما بتوانیم خانواده‌ها را از چرخه حمایت خارج کنیم، ادامه داد: امسال برنامه ریزی شده است که در این راستا ۲ هزار خانواده را از چرخه حمایت خارج کنیم البته به صورت مستمر درآمدهای این خانواده‌ها رصد خواهد شد.

صالحی به تثبت طرح‌های اشتغالی که در سال‌های گذشته ایجاد شده است اشاره کرد و گفت: سال‌های قبل بدین شکل بود که ما در شهرها خرید مسکن را برای مدد جویان انجام می‌دادیم، منتهی در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت مسکن ما توانایی خرید مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را نداریم.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534909

مهمترین اخبار ایران و جهان: