نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 15:02

کمک 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی خیرین به حوزه سلامت داورزن

سرپرست شبکه بهداشت و درمان داورزن گفت: طی ده ماه اخیر خیرین 2 میلیارد و 500 میلیون ریال جهت تأمین و تکمیل تجهیزات به حوزه سلامت داورزن کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سید مجید حسینی هوشیار اظهار کرد: بدون تردید حمایت ها و همراهی‌های خیرین سلامت نقش بسزایی در دستیابی به اهداف حوزه سلامت دارد که امیدواریم این کمک‌ها ادامه دار باشد.

وی افزود: با حمایت های خیرین سلامت مرکز صدخرو و خانه های بهداشت داورزن در سال جاری یک دستگاه الکتروشوک به ارزش یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال، یک دستگاه نوار قلب به ارزش ریالی ۲۸۰ میلیون ریال و یک عدد ویلچر به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به حوزه سلامت اهداء شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان داورزن ادامه داد:همچنین اهداء یک عدد آبسردکن، اهدای دو عدد آمبوبگ و مانومتر کپسول اکسیژن، اهدای چند ستگاه فشار خون معمولی، دیجیتالی و پالس اکسیمتر، اهدای مانیتور و ... از دیگر کمک های خیرین به حوزه سلامت شهرستان داورزن می باشد.

حسینی هوشیار در ادامه به اجرای پویش ملی فشارخون و دیابت در سطح دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: در این طرح تمامی جمعیت بالای ۱۸ سال با مراجعه به مراکز و خانه های بهداشت به لحاظ دیابت و فشار خون توسط پزشک مورد معاینه قرار می‌گیرند که در صورت ابتلاء جهت دریافت خدمات تخصصی‌تر به سطح درجه ۲ (بیمارستان) ارجاع داده می شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606509

مهمترین اخبار ایران و جهان: