نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 15:20

سپاه امروز در مسیر خدمتگزاری به مردم است

امام جمعه سنندج گفت: سپاه پاسداران در موقع جنگ مدافع شرافت و کرامت مردم بود و امروز در شرایط صلح قدم خدمتگزاری برداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی  ظهر امروز در همایش تجلیل از شبابان، دامداران و عشایر استان کردستان که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: شبابان نگین کشوراند و رسول خدا در خصوص این قشر می‌فرمایند "هر رسولی که از سوی خدا فرستاده شده باشد شبانی کرده‌اند" و این رعایت حقوق همه مردم را می‌رساند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دین اسلام دین تلاش، کار و فداکاری است، تاکید کرد: مسئولان باید اجرای عدالت را رعایت کنند همانگونه که رسول خدا(ص) عدالت را از عزیزان خود شروع کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: وفاداری مردم کردستان به مملکت خود  به همه ثابت شده است و می‌طلبد هرچه در توان داریم در راه خدمت به آنان انجام دهیم.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه عشایر قشری هستند که بدون دسترنج آنها نمی‌توان زندگی دارد، گفت: همایش تجلیل از این عزیزان اولین همایش است و از همه مسوولان به خصوص مسوولیت سپاه برای تدارک چنین برنامه‌ای قدردانی می‌کنیم

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خواسته‌های عشایر باید به سرانجام برسد و ما باید پشتیبان آنان باشیم.

وی با بیان اینکه استان کردستان غنی از منابع خدادادی از جمله استعدادها، معادن، گردشگری و ... است، تصریح کرد: کردستان از منابع عرفان و معنویت نیز بهره‌مند است و با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان مشکلات عمده مردم را حل کرد.

ماموستا رستمی گفت: اگر پنج درصد از درآمد معادن و ترانزیت استان صرف استان شود اکثر مشکلات رفع می‌شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: هیچ روستانشینی نمی‌خواهد به شهر بیاید اما در روستاها خدمات و امکانات می‌خواهند و توجه به عشایر باعث مهاجرت معکوس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز سپاه پاسداران بدون ریا در حال خدمت است، گفت: سپاه پاسداران در موقع جنگ مدافع شرافت و کرامت وطن بود و امروز در شرایط صلح قدم خدمتگزاری برداشته کا باید قدردان تلاش‌های این نهاد باشیم و آنان را یاری دهیم.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573009

مهمترین اخبار ایران و جهان: