نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 11:38

پرداخت وام ۲۰۰میلیونی اشتغال به قهرمانان ورزشی بوشهر

استاندار بوشهر گفت: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه وام اشتغال ۲۰۰ میلیون تومانی برای کسب‌وکار به قهرمانان ورزشی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر صبح امروز در آئین تجلیل از ملی‌پوشان تیم فوتبال هفت نفره با قدردانی از منش پهلوانی این ورزشکاران، اظهار داشت: از اینکه بتوانم قدردان زحمات شما در مسابقات آسیایی اقیانوسیه باشم. 

وی افزود: بیش از هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهر بوشهر احداث می شود که از این تعداد واحد مسکونی بخشی از این اراضی مسکونی سهم قهرمانان ورزشی استان است.
محمدی زاده گفت: در زمینه اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز وام اشتغال ۲۰۰ میلیون تومانی برای کسب‌وکار به قهرمانان ورزشی پرداخت می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: نیازمندی‌های قهرمانان ورزشی استان در زمینه‌های مختلف، از جمله مسکن، اشتغال و ازدواج و دیگر حوزه‌ها با رایزنی مدیر کل ورزش و جوانان استان در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

در این نشست غلامحسین ایزدی رئیس هیئت جانبازان و توان یابان استان بوشهر به ارائه گزارشی از افتخارات ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات ملی و بین‌المللی پرداخت.

در ادامه علیرضا طارمی مربی تیم ملی و حسن صفری و بابک صفری ملی‌پوشان دغدغه خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کردند.

در این نشست از حسن صفری، بابک صفری و علیرضا طارمی در قامت مربی تیم ملی فوتبال هفت نفره تجلیل شد.

پایان پبام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593309

مهمترین اخبار ایران و جهان: