نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 10:01

انجام ۴۰۰ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایلام

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دره‌شهر گفت: در نیمه نخست سال جاری تعداد ۴۰۰ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی صورت گرفته است.

سجاد بانوی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دره‌شهر، صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای افزایش امنیت و سلامت غذایی در نیمه نخست سال جاری اقدامات خوبی در شهرستان دره‌شهر توسط دامپزشکی این شهرستان انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه تعداد ۱۵۰ مورد بازرسی از کشتارگاه شهرستان دره‌‌شهر انجام شده، افزود: همچنین تعداد ۴۰۰ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی صورت گرفته است.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دره‌شهر ادامه داد: در بازرسی های به عمل آمده مدت یاد شده بیش از ۹۸ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی فاسد توسط کارشناسان این اداره کشف و ضبط شده و تعداد ۳۷ واحد متخلف در این راستا با تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شده اند.

بانوی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات دامپزشکی شهرستان دره‌شهر انجام ۳۷۰ مورد بازدید و پایش از مرغداری‌ های این شهرستان بود.

این مقام مسئول گفت: همچنین ۴۰ مورد بازدید از زیستگاه‌های پرندگان مهاجر در این شهرستان در نیمه اول سال جاری صورت گرفته است. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در دهم مهرماه سال جاری ۴ تن کالای قاچاق غیرقابل مصرف همزمان با سراسر کشور در استان ایلام امحا شد. 

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529953

مهمترین اخبار ایران و جهان: